| Powódź. Droga Nowy Sącz - Brzesko zamknięta |
| WYDARZENIA - w Brzesku |
| niedziela, 16 maja 2010 19:35 |
|
Najgorzej sytuacja wygląda w Gnojniku, Uszwi, Borzęcinie gdzie Uszwica przekroczyła o blisko metr stan alarmowy, w Jurkowie potok Zelina gwałtownie przybiera, zagrażając tamtejszej remizie. Komentarze (206)16 maj 2010 22:04
Powtórka z roku 1997?. Czy jeszcze gorzej? Jak wygląda sytuacja w mieście na os. Zielonka i Browarna?
16 maj 2010 23:01
Tragedia. Brzesko może być zalane bardziej niż w 1997 roku jak tak będzie lało jak teraz. Osiedle browarna zaczyna pływać niestety woda pod bliki wychodzi z koryta.
16 maj 2010 23:22
Na osiedlu zielonka narazie nie ma podtopień, kilkanascie podtopien na ulicy Brzeskiej.O godzinie 22.30 do wylania Uszwicy koło marketu Koba brakowało około jednego metra, woda cały sie podnosiła, koło browaru podobna sytuacja,przepompownia podtapiana.
16 maj 2010 23:36
Prosze o dalsze komentarze,jak ktos jest na bierzaco prosze pisac co sie dzieje w Brzesku.
16 maj 2010 23:40
nie jestem z Brzeska ale tam mieszkają bliscy mi ludzie, możecie coś więcej napisać co się tam dzieje ?? bo nie dostaje od nich żadnych wiadomości i się strasznie zamartwiam :(
16 maj 2010 23:42
Sytuacja na chwilę obecną wydaje sie być pod kontrolą, występują lokalne podtopienia, ale jako tako Brzesko jest całe, niestety deszcz cały czas mocno pada.
16 maj 2010 23:47
podejrzewam ze jezeli wyleje z mostu w strone Zielonki to moze byc nie ciekawie, a brakuje poprostu nie wiele do wylania doslownie nie caly metr, deszcz ciagle mocno pada
16 maj 2010 23:48
Słyszałem że Szkoły na okolicznych wsiach mają być po zamykane np Bożęcin Gnojnik Poręba itp... ale mam pytanie czy szkoła na Zielonce będzie otwarta czy zamknięta jak ktoś wie to proszę dać znać
16 maj 2010 23:53
Odnoszac sie do tematu szkoły zielonka, niewiem na co oni tam czekają!!!! niewidziałem nigogo aby ewakuował sprzet lub cokolwiek na wyższe pietra.Przeczkole jedynie dmucha na zimne i OSP tam działało.ogolnie osiedla położone blisko uszwicy lub te co były podtopione w 1997 zabespieczaja sie workami.Niestety jesli cała noc bedzie padać to żeka wyleje.a stan wody jest identyczny jak W 1997, wtedy rowniesz obserwowałem co sie dzieje
17 maj 2010 00:04
Poprostu nie wiele brakuje zeby za niedlugo woda wylala w centrum miasta..ta noc bedzie ciezka.
17 maj 2010 00:08
rozumiem, że sytuacja bardzo Cię stresuje Kazku ale błagam weź od czasu do czasu słownik do ręki albo ściągnij nowszą wersję przeglądarki, która podkreśla błędy Oo'
17 maj 2010 00:09
powiedzcie mi czy ludzie z pobliskich ulic Uszwicy (Browarna, Wąska, Okocimska) wyszli z domów i teraz ustawiają jakieś wały z worków z piaskiem czy coś ?? bo próbuję się z bliskimi mi osobami skontaktować i nikt nie odpisuje :(
17 maj 2010 00:19
i jak jest teraz? poinformowani proszę o podawanie info w komentarzach na bieżąco jak to możliwe. to b. ważne.
pzdr 17 maj 2010 00:25
OK pół godziny temu policja ogłaszała komunikat o ewakuacji :( Powiedzieli ,że ok godz. 12 spodziewana jest fala i istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo wylania Uszwicy.
Sama się stresuje, bo mieszkam na parterze:( Na razie jest cicho, ludzie już dawno ustawiali wały i napełniali worki z piaskiem.Na osiedlu już niewiele ludzi się kręci bo to może być niebezpieczne. 17 maj 2010 00:27
mam takie pytanie czy droga przez porabke uszewska jest przejezdna bo potrzebuje dostac sie do brzeska a w takiej sytuacji gdzie droga 75 jest zamknieta pozostaje tylko przez debno
17 maj 2010 00:30
Nie wiem jak teraz, ale znajomy ok. godziny 20 próbował się przebić z Dębna przez Doły i Porąbkę, udało mu się, lecz z tego co mowil stan wody na wysokości Porąbki był bardzo wysoki.
17 maj 2010 00:30
Mogę powiedzieć tyle,że ok 1.5 godz. temu była na 100% przejezdna,ale jak sytuacja ma się teraz to nie wiem...
17 maj 2010 00:30
Droga od ronda w kierunku Okocimia czy ul.Browarnej jest wyłączona z ruchu..tak jak z resztą droga na "zielonkę"... wracałem z Gnojnika nie dawno samochodem(przez Doły i Bocheniec) ,główna droga jest całkowicie nie przejezdna,po prostu płynie przez nią rzeka i niektóre auta były ciągnięte przez ciągniki, bo je po prostu pozalewało w czasie próby przejazdu...Tragedia..
17 maj 2010 00:33
O godzinie 22.30 było właśnie w granicach 6.5 metra.Koniec wodowskazu to 6.90 metra,i zostaje wtedy grubość konstrukcji mostu.Czy po północy był ktoś w regionie Koby ??
17 maj 2010 00:33
Na razie nie ma masowej ewakuacji, ale pod intermarche i chyba na rynku stoją autobusy, które przewożą do szkół.
W pierwszej kolejności ewakuowane mają być kobiety, dzieci i osoby starsze - to jest komunikat policji. ( Oczywiście chodzi gł o ulice Browarna, Robotnicza, Pomianowska i domki jednorodzinne koło ronda) 17 maj 2010 00:39
Mam inofrmację, że okolice ulicy Osiedlowej, 19-go stycznia są ewakuowane, autoakry mają podstawić dla mieszkańców. Ma byc fala większa niż w 97 roku... Tyle udało mi się dowiedzieć!
17 maj 2010 00:40
Hera jak nie wiesz to się nie wypowiadaj, owszem może twój obszar nie jest zagrożony powodzią to i komunikatu nie ma.
17 maj 2010 00:47
zostalo pol metra pod mostem na browarnej (za koba) jeszcze nie wylalo ale chyba juz niewiele czasu zostalo na zabezpieczenia
17 maj 2010 00:48
jak to fala nie przyjdzie? przecież woda nie wyparuje, ani tym bardziej sie nie cofnie, wyglada to bardzo zle
17 maj 2010 00:50
Sztab Kryzysowy w Urzędzie Miejskim w Brzesku zadecydował o podstawieniu autobusów na parkingu obok sklepu Intermarche, a także w okolicach rynku, mieszkańcy południowej częsci miasta (Browarna, Pomianowa) proszeni są o czujność podczas najbliższych godzin, stan rzeki Uszwicy ciągle się podnosi. Wszystkie osoby, które zdecydują się opuścić swoje domostwa mogą udać się do Szkoły Podstawowej nr 2 w Brzesku, gdzie otrzymają wsparcie. Szczegółowych informacje można uzyskać pod numerem telefonu 14 68 63 100.
17 maj 2010 00:56
ktoś, oby ta fala nie przyszła w ogóle, modle się cały czas o to ale nie wiem czy to się na coś zda ... a jeśli przyjdzie to oby były jak najmniejsze strat :(
17 maj 2010 01:00
wiem :) byłem na tych mostach i wiem że nie ciekawie wygląda sytuacja a za oknem cały czas intensywnie pada :(
17 maj 2010 01:05
ola, niestety masz racje, ale oby do tego nie doszlo, ok. 22 bylem tam i widzialem jak wysoko jest woda, teraz nawet nie chce myslec, jak wyglada sytuacja
17 maj 2010 01:05
na godzine 00:40 brakowało gdzies 1.5 metra zeby woda sięgla mostu na ulicy Okocimskiej wiec nie ciekawa sytuacja :/
17 maj 2010 01:10
siostra siedzi na moscie za koba i obserwuje z innymi.Odezwie sie jak sie tam cos zmieni
17 maj 2010 01:17
co się dzieje pod Intermarchem ?? i za rondem (ulica Wąska i Mickiewicza pomiędzy Wąską a Okocimską) ??
17 maj 2010 01:37
ale wszyscy tak dobrze nie maja imusza mieszkac kolo uszwicy jadac przez gnojnik na rowninach domy w wodzie szkoda ludzi i ich zyciowego dorobku
17 maj 2010 01:41
Czy w koncu sie doczekamy zbiornika retencyjnego na Uszwicy?? Ile razy jeszcze ma nam zalewać domy???
17 maj 2010 01:42
u mnie tzn na zielonce już wylało tzn na cegielnianej:/ na mieście ludzie jakieś 50min temu ewakuowali sklepy, wynosili towary po prostu masakra u mnie już jest z pół metra wody i mam nadzieje że więcej nie będzie bo zaleje wszystko a jak myślicie była już ta fala czy nie ?? pzdr
17 maj 2010 01:57
Od godziny 00:50 stan wody na Uszwicy w obrębie Brzeska przestał rosnąć. Według informacji przekazanych przez Sztab Kryzysowy w najbliższych godzinach nie jest spodziewana fala powodziowa na terenie Brzeska, nie można jednak wykluczyć wzrostu poziomu wód ze względu na systematyczne i intensywne opady deszczu.
17 maj 2010 01:58
Sztab kryzysowy informował o 1.50 że woda przestała się podwyższać na rzece na terenie brzeska i nie jest spodziewna fala powodziowa ale może poziom rosnąć ze względu na opady deszczu....
17 maj 2010 01:59
po północy woda sięgała do połowy ulicy cegielnianej, w najgłębszym miejscu gdzieś z pół metra wody w domach. Teraz nie wiem jak jest, ale za niedługo będe coś wiedział.
17 maj 2010 02:08
kolo frasesa.. przeciez zeby tam woda doszla to musialoby cala zielonke zalac na przynajmniej 5 metrow...
17 maj 2010 02:11
niekoniecznie, koryto Uszwicy przebiega na tym odcinku bardzo blisko centrum. Idz na ulice Krotka, około 100 metrów od głowackiego płynie uszwica.
17 maj 2010 02:11
ludzie nie bawcie się w słówka bo nie tylko brzesko brzesko jest zalane... i akurat podnieta w tym wypadku jest nie na miejscu... własnie wracam z okolic borzęcina ibielczy Łęk tam tez ludzie mają sytuację berdzo podbramkową a co najgorsze nie mają tak zorganizowanej pomocy jak my... sami sobie pomagają
17 maj 2010 02:13
glupoty gadasz przeciez rzeka plynie za kamienicami po drugiej stronie glowackiego od frasasa
17 maj 2010 02:15
Na prawdę nie chcę się przekamazac, owszem, masz racje plynie po drugiej stronie glowackiego, ale chyba nie znasz uwarunkowan tego terenu jest on plaski, wiec jesli Uszwica wyjdzie z koryta to naprawde nie wiele trzeba do nieszczescia.
17 maj 2010 02:16
ok plhnie nie daleko usziwca ale jak wysoko by musiala byc zeby wylac na glowackiego...
17 maj 2010 02:17
idz i zobacz, pozniej pisze, ze gadam glupoty, naprawde nie wyglada to dobrze, tym bardziej, ze caly czas pada. Prognozy mowia ze opady maja utrzymac sie az do wtorku.
17 maj 2010 02:17
narazie woda się nie podnosi, ale też nie opada. Brakuje kilkunastu cm, aby zalało obwodnicę koło ronda
17 maj 2010 02:19
ok ok ja nie chce zadnej wojny tutaj bo nei pora i nie czas tylko pisze zeby woda do glowackiego doszla a tym bardziej kosciuszki to musialoby byc naprawde bardzo wysoko.
17 maj 2010 02:20
Własnie za tymi kamienicami od Głowackiego woda już wylała i płynie bardzo szeroko nie chce siac paniki ale koryto w tym miejscu ma ok 40-50 metrów. Poprostu sie rozlała i nie duzo trzeba zeby wyszła na głowackiego
17 maj 2010 02:21
chyba myslisz o odcinku kolo kosciola tam faktycznie raczej nic sie nie stanie, ale dol tej ulicy wcale nie jest taki bezpieczny zreszta chyba nie mozemy jeszcze byc niczego pewni. Miejmy wszyscy nadzieje ze najgorsze juz za nami
17 maj 2010 02:25
no tak ale zeby mnie zalalo to musialoby byc wody rowno z kosciolem jakuba czyli dol miasta caly w wodzie a zeby tak sie stalo musialby byc naprawde potop chyba..z reszta nie wazne wazne dl amnei jest teraz os. zielonk ajaka tam jest sytuacja..
17 maj 2010 02:45
jak do tej pory w brzesku ucierpiała chyba tylko ul cegielniana na zielonce i jak narazie nic się nie zmienia
17 maj 2010 02:50
poniedziałek, 17 maja 2010 02:05
Krajowa "czwórka" na odcinku Brzesko - Kraków jest już przejezdna w obu kierunkach. Ruch od strony Krakowa odbywa się płynnie. Osoby udajądze się w kierunku stolicy małopolski muszą się liczyć jednak z dużymi korkami, które tworzą się w okolicach Targowiska oraz Łapaczycy. 17 maj 2010 02:54
No i co tam.Droga jest przejezdna do sacza???Uszew i gnojnik zalane domy.Macie jakies informacje.Prosze o odp.
17 maj 2010 08:21
Teraz jechałem i most kolejowy ten obok drogi na Jadowniki ma prześwitu jeszcze ok 10 cm
17 maj 2010 08:39
dokładnie na głowackiego za budynkami w nocy była dość wysoka woda , w moim przypadku za sklepem . w nocy było ponad metr wody . Brakowalo 80 cm do wlania sie do środka ...
17 maj 2010 09:26
ok godz.9.00 kolega przejeżdżał przez Dębno i mówił że jeszcze się da przejechać,ale jak będzie dalej tak padało to będzie coraz gorzej
17 maj 2010 09:55
Obecnie wszystko wyglada tak:
Szkola zielonka jest czynna ale uczniow malo co poziom obok Lewiatana(Koby) dokladnie 5,8 caly czas intesywnie pada z boiska treningowego Okocimskiego wplywa osobna "rzeka" do uzwicy Droga na Sacz przejezdna ZALANY: MŁYN (podbno wywieziono wiekszosc maki) Przepompownia Browaru tez zalana konkretnie w Drodze Jasien -Poreba woda byla juz dokladnie no 50 cm od drogi (okolo godzine temu) 17 maj 2010 11:11
Czy woda nadal opada czy rośnie już od nowa bo leje cały czas deszcz więc wodna na pewno zacznie się podnosić od nowa tylko czy już to się dzieje czy jeszcze nie.
17 maj 2010 11:26
poziom Uszwicy w Brzesku spadł o ok. 1,5 metra
http://www.brzesko.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2023:obnia-si-poziom-uszwicy-w-brzesku&catid=91:w-brzesku&Itemid=117 jak to teraz wygląda ?? 17 maj 2010 11:39
I znowu to samo u mnie jest tak co rok zawsze mam wodę w piwnicach i garażu jak tylko trochę się woda podniesie.Ja już się do tego przyzwyczaiłem ale jak byłem nad rzeką to sytuacja nie wyglądała najlepiej ale na szczęście wo da po woli opada i co najważniejsze przestaje po woli padać.
17 maj 2010 12:23
A czy ktos wie co z woda pitna w Brzesku? Bo słyszałam ze ma byc zakaz picia wody z kranu.Podobno woda mineralna znika ze sklepów czy to prawda??????
17 maj 2010 13:14
W TVP INFO gość mówił że uszwica w borzęcinie się podnosi cały czas ale powoli a w brzesku pewnie też zaczyna się już podnosić zobaczymy ale chyba najgorsze już za nami.
17 maj 2010 13:42
Sytuacja Uszwicy na browarnej nie jest ciekawa,ale chyba stabilna.
Właśnie wróciłam z jednego i drugiego mostu. Na razie panuje spokój, nie ma żadnych komunikatów policji, ale stan wody jest BARDZO wysoki:( 17 maj 2010 14:08
zakaz picia z tego co wiem jest w Bochni bo ujęcie wody pitnej zostało zalane ale nie wiem jak w brzesku
17 maj 2010 14:33
na wysokości Witowic droga całkowicie zalana. W okolicach Czchowa zwały błota powywalaly drzewa, strazacy na bierzaco usuwaja zniszczenia droga do czchowa jest wzglednie przejezdna pozniej juz gorzej, mozesz zawsze jechac jakos przez Iwkowa, gora
17 maj 2010 14:48
Mogłabym gdybym miała samochód, ale jestem zdana na autobus:(
Mam nadzieję,że jutro uda mi się dotrzeć do Sącza. 17 maj 2010 15:04
o 14 jakoś się dostałem do witowic z gnojnika ale poziom Dunajca jest wysoki jak nie wiem cały czas spływają wody z góra na sczescie narazie nie pada
17 maj 2010 15:50
Witam czy droga z Nowego Sącz do Krakowa jest przejezdna. Proszę o informacje, jeżeli ktoś coś wie.
17 maj 2010 15:55
Czy droga z Nowego Sącz do Krakowa jest przejezdna. Mówią w telewizji że krajowa 75 jest całkowicie nie przejezdna ale może jakieś objazdy. Proszę o odpowiedź, bo nie wiem czy do pracy dojadę. Dzisiaj w nocy mi się nie udało i nie wiem czy jest sens próbować dziś.
17 maj 2010 16:23
nie jest przejezdna jedynie objazdy bezpośrednio jeżeli chodzi o droge ze sącza przez brzesko do krakowa to nie ma szans nie przejedziesz u nas w jurkowie policja stoi i na rondzie i nie puszczają na brzesko
17 maj 2010 16:58
Proponuję z Brzeska jechać do Dębna, tam skręcić na Porąbkę Uszewską, następnie w Łoniowej skręcić na Złotą i dojedziecie do Jurkowa. Trochę wąsko, więc uważajcie!
17 maj 2010 17:22
A jak tam droga z Sącza przez Tymową do Wieliczki. Czekam na wieści bardzo mi zależy.
17 maj 2010 17:52
i jak wygląda aktualna sytuacja ?? woda stoi/opada/podnosi się ?? z tego co mi wiadomo, fala na Wiśle przechodzi, teraz następna fala Odrą przejdzie a i wszystkie chmury z wschodu na zachód wędrują ...
17 maj 2010 18:13
ul.
rzeźnicza,pomianowa...zagrozone.W innych miejscach mozliwe jedynie podtopienia piwnic.jadowniki zagrozone od strony ul. wschodniej i czesciowo ul.małopolskiej...zagrozona takze miejscowosc Bucze.droga z Brzeska do N.Sącza zamknieta w miejscowosci Uszew i Jurków.gm.Borzecin zalana.podtopienia takze w Porębie spytkowskiej. 17 maj 2010 18:38
OSTRZEŻENIE Nr 51
Zjawisko: Intensywne opady deszczu Stopień zagrożenia: 3 Ważność: od godz. 18:00 dnia 17.05.2010 do godz. 18:00 dnia 19.05.2010 Obszar: Województwo małopolskie Przebieg: Prognozowane są umiarkowane i silne opady deszczu. Przewidywana wysokość opadów: w nocy 17/18.05. i w dzień 18.05. od 50 do 80 mm, lokalnie około 100 mm. W nocy 18/19.05. i w dzień 19.05. od 10 do 20 mm, lokalnie około 30 mm. Skutki: Liczne podtopienia; zniszczenia zabudowań, dróg, mostów; duże trudności komunikacyjne, zagrożenie życia. Uwagi: Brak. Dyżurny synoptyk: Magdalena Pękala Godzina i data wydania: godz. 13:09 dnia 17.05.2010 Wiadomość SMS: IMGW OSTRZEGA: DESZCZ/3 woj.małopolskie od 18:00/17.05 do 18:00/19.05.2010 wysokość opadów 60-80mm, lokalnie około 100mm Chyba dziś też nie będzie spokojnej nocy uszwica nadal jest spora 17 maj 2010 19:39
Na ulicy Brzeskiej było dużo wody, w niedziele około godziny 16.Podtopienia koło pana Mikulińskiego i sąsiadów. W niektórych miejscach po kolana.Potok z duża siłą zmierzał w kierunku ulicy Piastowskiej.Koło godziny 20 siła jego osłabła i można było autem przejechać ten odcinek ulicy Piastowskiej
17 maj 2010 19:40
Ulica Brzeska w Brzesku jest raczej przejezdna mieszkam w tych okolicachale ten strumyk tam jest nieciekawy.
17 maj 2010 20:02
Moze byc kolejna ciezka noc.. jaz wyglada dramatycznie.. woda chociaz opadla powoli sie znow podnosi przez ten cholerny deszcz ;/
17 maj 2010 20:06
niestety, na noc ponownie bardzo intensywny deszcz zapowiadany (np. Onet, który przewidział te opady dziś i wczoraj). Może być nieciekwaie
17 maj 2010 20:09
Podobno w Krakowie wisła jest już 1,5metra wyższa jak godzinę temu.Czesi bedą zmuszeni spuszczać wodę,tak więc poziom naszej Uszwicy,też może gwałtownie wzrosnąć:(
17 maj 2010 20:24
Masakra co sie dzieje... czy ktos wie jak jest teraz kolo młyna ???? na pomianowej.
17 maj 2010 20:33
W 1997 roku było podobnie :(. Czemu nie ma żadnych nowych informacji co pół godziny powinny być jakieś informacje a tu nic z rana jakieś już nie aktualne. Obserwacja uszwicy całą noc będzie znów.
17 maj 2010 20:41
Właśnie za niedlugo ide obadac sytuacje.. Wczoraj byl dramat miejmy nadzieje ze dzisiaj sie nie powtorzy ale ta rzeka ma jednak 'temperament'..
17 maj 2010 20:54
Czy ktos wie jak wyglada sytuacja w Porabce Uszewskiej jestem za granica mam tam bliskich
17 maj 2010 20:58
Czesi wodę spuszczają na stronę Polską już jak w 97. Może do nas nie dojdzie ta fala bo daleko jesteśmy od tamtych stron.
17 maj 2010 21:00
Niestety ale naszym władzą ani redaktora chyba nie chce się wychodzić na deszcz aby poinformować mieszkańców jaki stan jest uszwicy co się dzieje w naszym powiecie !!!!!!!!!!!!!!
Widzę że jedynie najbardziej się tą sytuacja interesują mieszkańcy aby każdy był dobrze po informowany!!! Dzięki wielkie za to 17 maj 2010 21:05
patrzycie na brzesko a sa mniejsze miejscowosci wszedzie jest zle ale najgorsze sa male wioski
17 maj 2010 21:15
ma racje caly borzecin bielcza zalane po metrze wody na podworkach to jest dopiero masakra..
17 maj 2010 21:26
Wie ktoś może co z browarną? most koło lewiatana? czy to wyleje?
bardzo proszę o inf. 17 maj 2010 21:32
A może ktoś wie czy w stronę Limanowej można jechać i jak tam sytuacja wygląda proszę o jakieś wieści
17 maj 2010 21:41
Na razie sytuacja na Browarnej stabilna, woda dosyć dużo opadła (patrzyłam ok. godzinę temu)
17 maj 2010 21:52
czy wie ktos jak jest w tym momencie w Brzesku kolo koby???wysoki jest poziom wody???teraz tak pada ze szkoda gadac.pozostało sie tylko modlic.dajcie znac jesli bedzie cos wiadomo.
17 maj 2010 22:05
z tego co oglądam w wiadomościach aktualnie najgorsza sytuacja jest w woj. małopolskim ale w ciągu najbliższych godzin ma ulec to poprawie a za to ma bardzo pogorszyć się na dolnośląskim (jak Czesi spuszczą wodę Odrą to może Wrocław zalać jak w 97 roku)
17 maj 2010 22:44
Ludzie powiedzcie prawde co bedzie z uszwica. bo mieszkam kilka metrow dalej i niewiem czy uciekac czy nie
17 maj 2010 23:09
ja również słyszałem że znowu zaczyna tam padać - możecie to relacjonować jakoś ?? byłbym wdzięczny ...
17 maj 2010 23:23
to nie jest sensacja ani temat do pogaduszek tylko nie ktorzy ludzie potrzebuja pewnych i niesmiesznych info, wiecie cos na temat tej ..... zlej pogody?:-( poprawi sie?
17 maj 2010 23:25
w brzesku raz pada - raz nie pada, uszwica jest dość nisko - w porównaniu do wczoraj o tej porze.
17 maj 2010 23:34
w zasadzie to nie ma znaczenia czy w samym Brzesku pada bo to nie wpływa zbytnio na stan rzeki. Ważne jest czy pada we wcześniejszych partiach Uszwicy (nie wiem jak to się poprawnie określa)
17 maj 2010 23:43
teraz to zaczęło padać Paweł zadzwoń pod nr co jest podany do sztabu kryzysowego i oni ci powiedzą czy jest zagrożenie czy nie 14 68 63 100
18 maj 2010 00:28
Jaka uszwica, jacy czesi? co ty mialas/es z geografii? Uszwica ma zrodla 30-40 km od Brzeska. Czesci zaleja kotlinę klodzka a nie Brzesko!
18 maj 2010 10:19
Doszły mnie słuchy że wody w Brzesku ma nie być.Ma ktoś jakieś info na ten temat??
Napisz Komentarz |
|
| Radio KBR | Ludzie | Reklama | Kontakt | PROGRAM RADIA KBR:
Radio KBR nadaje legalnie w oparciu o umowy
zawarte z ZAiKS oraz STOART |


(0)





) jak czlowiek chce postawic ze przegraja to oni na odwrut graj...