Dębno: Mieszkańcy zadowoleni
WYDARZENIA - Relacje TV
czwartek, 06 marca 2014 20:11

Dobrze wypadł urząd w ocenie mieszkańców gminy. Zdecydowana większość mieszkańców Gminy Dębno uczestniczących w anonimowym badaniu satysfakcji klienta wysoko oceniła jakość obsługi w Urzędzie Gminy Dębno. – W przyszłości tego typu badania chcemy powtarzać, traktując je jako ważne narzędzie w podnoszeniu standardów pracy urzędu – podkreśla Marian Kurek, Sekretarz Gminy.

Badanie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt osób, przeprowadzono w ciągu kilkunastu dni. Udział w nim był dobrowolny i polegał na wypełnieniu ankiety dostępnej w urzędzie, a także na stronie internetowej urzędu. Respondenci anonimowo odpowiadali na 12 pytań dotyczących m.in. oceny jakości obsługi w urzędzie, tempa załatwiania sprawy, wiedzy i kompetencji urzędników. Można było wskazać jedna z kilku odpowiedzi. W zdecydowanej większości (między 70 a 90 procent) respondenci, wśród których dominowały osoby w przedziale wiekowym od  26 do 45 lat wskazywano odpowiedzi „zadowolony” lub „bardzo zadowolony”.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

Odpowiedzi negatywne („bardzo niezadowolony” i „niezadowolony”) padały sporadycznie (od 3 do 6 procent).  Odpowiedź „trudno powiedzieć” wybierano najczęściej (8 procent) oceniając kompetencję i wiedzę urzędników.Zwierzchnicy urzędu zapowiadają, że podobne badania będą kontynuowane i już teraz zachęcają do licznego w nich udziału. – Im więcej osób zdecyduje się na to, tym bardziej miarodajne będą wyniki ankiety – mówi Marian Kurek.

[pr]


Komentarze (0)

Napisz Komentarz

mniejsze | większe

busy
 

pro092017

Ostatnie komentarze

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz dla indywidualnych potrzeb użytkowników zgodnie z Polityką Cookies. Możesz je wyłączyć/zmienić w ustawieniach przeglądarki. .